Više o projektu na:
http://os-visoko.skole.hr/projekti_i_programi
više o projektu:
http://os-visoko.skole.hr/projekti_i_programi/ja_mogu
Nacionalni kviz za poticanje čitanja
Završna svečanost u Zagrebu
Nacionalni kviz za poticanje čitanja je natjecanje za mlade čitatelje. Provodi se u okviru Mjeseca hrvatske knjige. Naslov i tema kviza u 2017. godini bili su: ČITANJE NE DOLAZI U PITANJE. Za ovaj kviz trebalo je pročitati sljedeće knjige: Maja Brajko Livaković: „Milijunaši“, Tihomir Horvat: „Mali ratnik“ i Sanja Pilić: „Pošalji mi poruku“. U on-line kvizu sudjelovale su učenice: Maja Benčak, Sara Plantić, Doroteja Tukša, Anita Platnjak i Valentina Kuzmić. U izvlačenju je pobjednicom kviza u školskoj knjižnici Osnovne škole Visoko proglašena učenica 7. razreda Doroteja Tukša koja je pozvana na završnu svečanost.
Završna svečanost održala se u srijedu, 15.11.2017. u 12 sati, u predvorju Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu. Na završnoj svečanosti organizirano je javno izvlačenje i dodjela nagrada.
Hrvatsko narodno kazalište izvelo je kratki program iz opere "Nikola Šubić Zrinjski", Ivana plemenitog Zajca.
S mladima su se družili pisci čije su knjige čitali za kviz: Maja Brajko Livaković, Tihomir Horvat i Sanja Pilić.
Osnovna škola Visoko
Telefoni:
042 / 628-150 (centrala)
042 / 628-113 (ravnateljica)
Fax:
042/628-180
042/628-150 kućni 107
e-mail: http://skola@os-visoko.skole.hr
Raspored
Zakoni i pravilnici
Udžbenici za 2017./18. šk. godinu
http://os-visoko.skole.hr/ud_benici
« Travanj 2018 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Informatičke stvari | ![]() |
![]() |
Časopisi | ![]() |
![]() |
IQ testovi | ![]() |
• IQ |
![]() |
Portali vezani uz školu | ![]() |
![]() |
Škole naše županije | ![]() |
• Breznički Hum |
• Bisag |
• Ljubešćica |
• Novi Marof |
• Sveti Đurđ |
![]() |
Zadaci za vježbanje | ![]() |
![]() |